söndag 6 december 2009

Vilo dag...

...ja nog är jag trött och önskar verkligen att det vore en vilodag men det får vänta på sig ett bra tag till. Ska snart bege mig till högskolan och försöka mig på det sista inför den stundande morgondagen. Tyvärr skulle jag behövt vara lite piggare, lite mera kry och haft sprudlande med energi för att orka men det kommer. Allt du sänder ut kommer tillbaka! bara att försöka tänka positivt och se att det kommer bli bättre och jag kommer inte att bli mer förkyld än det som jag känner idag! Så jag hoppas på ett under inför morgondagen!
Tänker positivt, tänker positivt, tänker posititvt!

Nu ska jag snart gå och väcka min kära make så han få komma ner och ta över sysslorna medans jag åker iväg.

Snipp snapp slut så var morgonen slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar