tisdag 15 december 2009

Äntligen vinter!

Gissa om det var en överlycklig dam som vaknade imorse till all snö! Hon jublade av glädje och bara tjatade att hon ville ut och skotta och åka pulka. Väl ute var hon som en ko på grönbete och hoppade och studsade i denna snö att jag trodde att hon inte skulle sluta.


Pulkan åkte fram direkt
Vi har fått 3-4 dm snö och det har snöat hela dagen. Har varit ut och skottat tre gånger och det är verkligen härligt så länge man slipper sätta sig i en bil och åka för det är lite väl moddigt nu. Man vet heller inte hur andra kör, tyvärr!
Var iväg och handlade lite och jag har idag börjat med min antibiotika och kortisontabletter. Ska ta 5st kortisontabletter om dagen och det känns faktiskt som att jag börjar känns mig lite bättre. Hoppas att detta går över och inte kommer tillbaka.
Efter maten så gjorde vi pepparkakshus och sedan bakade vi pepparkakor och Alice var lyrisk.
Full fart med baket!




Bagar berta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar