måndag 14 december 2009

Äntligen SNÖ SNÖ SNÖ!

Ja nu har det äntligen hänt! Himlen har öppnat sig och ner kommer SNÖ SNÖ!
Har väntat länge nog och nu verkar det som det kommer bli en vit jul iaf.
Bara det inte kommer att bli plus grader som ska förstöra alltihopa men det är bara att hålla tummarna.

Idag har vi (jag och mina gruppmedlemmar i skolan) varit på en liten intervju på Socialtjänsten till vår nästa individuella uppgift och det ska bli riktigt roligt att sätta igång med den. Hade stor lust att sätta igång direkt jag kom hem men jag hade så otroligt ont på höger sida av nacken så jag trodde att jag fått nackspärr och kunde inte rör på huvudet. Nice! Hämtade Alice tidigt och hon slocknade nästan direkt på soffan men jag hade för ont för att sätta mig vid datorn.

Fick tid hos läkaren på eftermiddagen och var dit då jag har haft evinerlig host över en vecka och det har ju inte blivit annat än hosta men den sitter så djupt ner. Så enligt läkaren så har jag släng av astma och skulle få kortisontabletter som skulle ta bort inflamationen. Fick även göra ett utandningsprov som skulle visa ett värde över 600 men jag kom bara upp i 335 fast jag provade 3 ggr. Så det är nog något åt det hållet! Nackspärren var ingen nackspärr utan troligtvis har musklerna dragit ihop sig och gör därför så förbenat ont men efter diklofenak och alvedon känns det bättre.

Nu ska jag glöna lite på tv och sedan gå och sussa för imorgon är en annan dag.

Tjohej

1 kommentar: