måndag 7 december 2009

Nu är det klart

Ja nu är det över dagens höjdpunkt med tentan är nu avklarad nu är det bara några veckors väntande på hur resultatet blir. Jag hoppas verkligen att det har gått vägen men annars är det bara att sikta på en omtenta och jag har gjort det förr och kommer att klara det även denna gång om det är nödvändigt.

Åkte till Jonas och drack kaffe efteråt- mycket trevligt!

Fick en riktigt trevlig överraskning efteråt och det var att vår nya SPIS hade äntligen kommit. Jiiipppiiii!!!!!!! Nu ska den bara brännas in men det får bli en sak att göra imorgon.
Var bort bjudna på kvällmat mycket trevligt! Fick lövbiffgryta med ris, smaskens!

Nä nu ska jag gå och sussa så att jag är pigg imorgon när det äntligen börjar en ny kurs...not! hade verkligen kunnat tänkt mig att få ledigt i några dagar men ack va jag bedrog mig på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar