onsdag 9 december 2009

Dagen till ända

då var även denna dagen till ända och jag har fortfarande så j###a hosta och nu känns det ärligt talat som att jag har hostat sönder delar av huvudet. Gör göör ont att hosta så jag vill inte hosta men jag måste.

Annars har vi varit och köpt färg så ääääääntligen ska vi måla om hallen, ska bli så roligt. Micke började spackla direkt och har nu målat klart under trappen. Alice och jag har bakat lussebullar idag och det är tur att det går så snabbt att göra, har lovat länge att vi sak göra det så det var bara att hålla det och göra som var sagt. Finns orken imorgon så ska vi göra pepparkakor.

Nä det är väll lika bra att ta och borsta bissarna och krypa till kojs är bra trött och när jag väl somnat så hostar jag inte, bra va!

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar