torsdag 17 december 2009

Klappar

Många klappar blir det åååå så kul det är att shoppa till andra, kul även till sig själv men det är något speciellt med att köpa en present till någon och se dennes min när den öppnar den. Är så kul vi har nu i stort sett handlat klart till barnen och det är nu några enstaka kvar. Morgon dagen kommer att bestå av att shoppa med pappsen som kommer in i morgonbitti och vill ha lite hjälp och det får han så klart! Även lilla mamman ville följa så det blir en dag med både mor och far, kul! Jag har alltid varit så att jag vill handla i tid och inte i sista stund men det är ju så härligt med denna stämning och gå och lite och titta det är så härligt.

Lill damen har varit helt underbar sedan hon kom hem från dagmamman hon gick in i sitt lekrum nere och satte på pippiskivan och lyssnade och lekte, hon stannade där ända tills vi skulle äta middag. Fantastiskt kul och skönt ska jag inte heller sticka under stolen med...men det är så konstigt att se den där lilla tjejen ha blivit så stor!
En liten visning av Alice pepparkaks hus som hon dekorerat med nonstop, kristyren har jag lagt beslag på och det är så svårt att sluta när man börjat...




Vem kan bo här tro?

Nä nu ska jag gå och knyta mig så jag är pigg imorgon med alla uppdrag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar