tisdag 8 december 2009

Host host

Då var det här, kom sett slag på käften denna förbenade j***a hosta!!!!!!!!!!!!!!! Har i skrivandes stund hostat sönder halsen och och tror snart att jag har ett öppet sår ända ner till magsäcken. BLÄÄÄÄÄ.
Näe fy fabian för detta evinnerliga skit.
Har försökt med positiva tankar att det ska gå över men inte har det funkat än...

Har trots host och slem och huvudbank brännt av ugnen så nu är den fit for fight! Blir antagligen lussebullsbak imorgon med lill fia om hostan har lagt sig vill säga.

Men trots hostan så har det var ljuvligt att komma hem tidigt idag känns som det var längesedan, så min kära Micke och jag har fått umgåts på eftermiddagen innan vi hämtade hem tjolanta. Riktigt skönt och behövligt. Sedan myste vi alla tre till Pippi på rymmen och somnade av alla i soffan och vaknade till tio över fyra, riktigt skönt! Men sen tog det tid innan hon ville komma till ro coh bli trött...men det var behövligt med lite sömn för alla.

Har idag provat att laga mat på spisen och det fungerade utomordentligt!!!!
Det jag har att säga nu är bara jag lider med dig INGEGERD fy va tråkigt för er!!!!
Inte roligt att hamna i denna sits och vem hade kunnat tro att hela Ericsson skulle stänga? Men för hoppningsvis har det något gott med sig och att det är någon ny utmaning som väntar runt hörnet för DIG. jag håller tummen för det och sänder dig alla positiva tankar som finns!

Nä nu ska jag säga grattis Jossan på födelsedagen och hoppas du haft det bra!

Nu ska jag snart natta min man

Tjongtjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar