söndag 27 december 2009

Packar

Ja nu har vi packat färdigt väskorna för att bege oss i morgonbitti till Sveriges baksida Göteborg för att spendera kvällen fullt påbylssad för att stå på Ullivi och se Frölunda-Färjestad. Då jag bor ihop med som är tokig i färjestad så får man glatt stå med och se hur det går. Efter det väntar en skön natt på hotell och sedan hotellfrukost, kan det bli bättre? Näe det tror jag inte!
Ska bli så mysigt att åka iväg och vara barnledig och bara få vara. Är behövligt med lite omväxling och även om det blir en lång bilresa så ska det bli kul.

Alice ska få tillbringa två nätter hemma hos mormor och det kan jag lova att hon ser fram emot och jag förstår henne, två hela dagar med enbart fokus på henne. Underbart!

Idag har Micke och Alice varit till pulkabacken och åkt lite bob och det var en överlycklig dotra som kom hem efter det. Jag var tyvärr tvungen att stanna hemma då jag inte inte var bra alls när jag kom hem, väldigt tungandad och orkeslös men efter lite inhalering och vila så blev det bra, så skönt!

Nä nu ni kära vänner ska jag ta och krypa till kojs och sussa så jag är pigg imorgon när resan går.

Tjipptjopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar