onsdag 20 januari 2010

Skol helvete

Fan va jag hatar allt jävla skit! Funderar på att skicka in detta jävla arbete så det blir lugnt kan ju iallafall inte sittat och skriva utan att ha dåligt samvete. Skulle ha stannat hemma och gjort nyttiga saker istället för att vara här och vara onyttig. Har sagt till mig själv att även om jag inte har lektioner så ska jag vara här hela dagar för att försöka få allt klart på dagar för att kunna var trevlig hemma på kvällar och helger men det funkar ju inte. Har varit tvungen att sitta någon helg när det varit tenta och arbeten som ska in men jag har försökt så mycket det går.
Men det är bara att inse att jag inte klarar av detta fullt ut är inte den människa som kan fixa allt som jag har trott.
Så det är bara att lägga korten på bordet och inse sig besegrad, tur att det inte är långt kvar på skolan innan det är över. Ska strukturera upp mitt liv mera inför nästa kurs så kanske det kan gå bättre. För sämre än nu kan det inte gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar