torsdag 14 januari 2010

Grupparbete

Har idag haft ytterligare ett tillfälle tillsammans med min kära grupp i skolan. Har imorgon redovisning av ett kapitel i en bok. Jag ljuger om jag säger att jag ser fram emot denna redovisnings dag...är lite trött på dessa tillfällen eller så är det för att jag har lite små panik över mitt egna arbete som ska var klart om en vecka. Men efter morgon dagen är det iaf slut för ett litet tag fram över med redovisningar.

Har även hunnit med att, äntligen ska jag säga, åka till mor och lämnat våra julkartonger på hennes vind. Väl uppe på hennes vind fick jag ett liten överraskning, någon hade varit där och flyttat runt på hennes saker sedan jag sist var upp, till jul, och hämtade ner kartongerna. Till det hela höra att mammas vind ligger ovanför hennes radhus och ingång upp är från hennes klädkammare...
Känn på den Du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar