fredag 8 januari 2010

Kallt igen

Idag var det verkligen friskt igen skulle ha gått till dagmamman med lill donnan men som tur var började Micke senare idag så jag kunde åka bil. Hämtningen gíck även den smidigt då mormor hade hunnit hem och ville skjutsa mig. Vilken lyckans ost jag var idag.

Elin har varit hit idag och vi har gjort en sammanfattning av våra kapitel som vi har läst och det gick skit bra att göra. Vi hade som tur var fattat samma sak om den trevliga engelskan.

Har idag tagit bort det sista av julen och satt upp nya gardiner så skönt. Har sytt upp Alice nya gardiner, det är ju så kul nu med min nya symaskin!

Tittar i min ensamhet på Let´s dans, hade inte tänkt följa denna säsong men nu när jag sett Mattias så bara måste jag följa det, så duktig han var!
Micke är på kick off med jobbet så det lär ju vara en lite sen kväll för honom och han lär ju inte frysa med allt innan för västen när han åker hem...hoppas att han får en trevlig ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar