lördag 9 januari 2010

Mys lördag

Härligt att vakna till en lördag med solsken dock lite för kallt med -20 grader men det är härligt med frisk luft, får vara ute små svängar åt gången.
Dagens agenda är att skjutsa Alice och mormor ner på stan dom ska på julgransplundring och sedan mysa på ett fik med Gunilla och Klara.
Jag och min kära make ska åka en sväng till köpis och inför skaffa en ny antenn sladd och hoppas på bättre tv bild, en almanacka med plats för hela familjens aktiviteter, kan inte leva utan en sån!

Men om jag får liv i min make är en annan femma, han var ju på firma fest igår och hade väll lite svårt att ta sig in hemma om jag säger så...han var en snögubbe när han kom hem...
Bara att hoppas för honom att han inte blir sjuk inte kul att vara på jobbet då!
För fler fester kommer det att dröja många ljusår innan han kommer iväg på igen...

Agendan för em är att titta på Mickes match med A-laget, undra hur bra han kommer att må då...hihihi. Sedan hem med lill skruttan och ha riktigt mysigt.
Micke fick en hockey biljett av mig i julklapp så han ska tillbringa eftermiddagen på läkerolen och se Brynäs-Färjestad tillsammans med bästisen.
Jag ska mysa med något trevligt tv program och inte lyfta många fingrar.

Förresten appropå tv, Let´s dance...Mattias äger! Han var grym åå va kul det var sen att se Tony´s åtråvärda blickar...riktigt spännande. Vem åker ut nästa vecka...Willy utan tvekan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar