söndag 17 januari 2010

God Morgon

Härliga tider, strålande tider.
Vaknade och var så pigg och allert att jag hade kunnat springa ett maraton.
Om jag är ärlig?
Brukar jag ljuga!
Nääää jag bara skojar!!!!
Hur trött som helst ändå la jag mig efter Robinsson igår kväll.
Känns som att jag inte hinner komma ikapp med sömnen och det är ju mycket för att jag har jobbat varje helg sedan jul. Men nu ska jag vara ledig i 2 helger och då ska jag verkligen vila.

Men jag och Åsa har beställt att vi ska ha en lugn dag och kväll så det tror jag att vi kommer att få åxå.
Efter gårdagens arbetspass fick jag mycket gjort på mitt skolarbete och det var riktigt skönt. Sedan bar ju färden av till Valbo för lite mysfika med Mickes släckt och det var som alltid så mysigt och trevligt.

Nä nu är det snart frulle ummm va gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar