måndag 4 januari 2010

Ny vecka

Så börjar det nya året med en ny vecka med mängder av möjligheter.
Sitter för övrigt i skolan och ska börja läsa den bok som ska redovisas med gruppen. Min ambition om att jag skulle göra en massa under jul blev totalt katastrof, hade i min lilla planering glömt av att vi skulle till Göteborg och med det försvann 3 dagar som jag hade mig trott att jag skulle hinna en hel del på. Men det är bara att se det från den ljusa sidan och börja nu ist och hinna med allt som jag hade tänkt kommer jag att göra iaf.

Otroligt roligt på något vis att vara tillbaka i skolan, doften känns igen och det ger mig ett litet lugn på något vis samtidigt som den ger en liten knut i magen.
Familjen sussade så sött när jag begav mig hem ifrån och dom ska åka till Alice kompis och leka idag. Det börjar verkligen märkas på Alice att det har varit ett långt jullov och tror att det kommer göra henne gott att få komma tillbaka till dagmamman och starta med en lugn vecka med två dagar bara. Själv tycker jag att det är skönt när allt rullar på som det ska igen och man kommer in i rutiner igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar