onsdag 27 januari 2010

Lilllördag igen

Tiden flyger iväg och för varje vecka som går så tar det 10 minuter längre för solen innan den går ner för dagen. Det är härligt tycker jag.
Idag har vi snö, snö, snö men det verkar inte komma lika mycket som dom har sagt och enligt AB idag så har kommunen beredskap för detta väder, härligt med framförhållning en gång.

Sitter i skrivandets stund och renskriver mina anteckningar från dagens seminarium, tycker att det är så intressant att läsa denna kurs och hoppas att den känslan sitter i sig hela kursen ut.
Nu är det bara att jobba på.

Ska få besök ikväll, tänkte skriva främmande men jag kom på i all hast att jag känner Liseloth och Jim rätt väl så jag kan inte klassa dom som främmande. Vilket j***a ord att säga att man får främmande inte vill då jag iaf släppa in folk som jag inte känner hemma hos mig, Vill du?
Så besök låter mycket trevligare och vänligare.

Snipp snapp slut så var denna blogg sväng slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar