lördag 16 januari 2010

Jobbtaim

Ja då har denna förmiddag gått och jag har redan avslutat mitt arbetspass för idag. Känns superlyxigt att arbeta mellan 7-10, när jag är klar har alla andra precis blivit färdiga för dagens bravader. Men jag måste erkänna att nog kändes konstigt att gå iväg så pass tidigt från jobbet, men jag sak inte klaga för jag har aldrig annars denna möjlighet att arbeta så korta pass och imorgon är allt som vanligt igen och jag arbetar 7-18.

Nu ska jag försöka få lite gjort på mitt arbete till skolan, önskar verkligen att jag kunde öppna dokumentet och allt var färdig skrivet redan...men vi lever ju inte i en fantasi värld fast jag verkligen har kunnat önska det nu.

I eftermiddag blir det 55 års och 33 års kalas i Valbo så det ska bli trevligt och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar