torsdag 21 januari 2010

Äntligen inlämant

Då är det bära eller brista för nu är PM:et inlämnat!
Jag har turen att ha en man som är snäll och hjälper mig allt han kan med skolarbetet och det är verkligen jag glad för. Tack Micke!
Han läste igenom mitt arbete och korrigerade det som var mindre bra så nu har jag lämnat in och hoppas att det blir godkänt.

Har faktiskt börjat dagen med att vara hos frissan och klippt håret, det är så skönt att få det igenom kört speciellt då jag bara klipper mig var 10-12 vecka.

Nu sak jag gå ner på stan och shoppa shoppa shoppa men bara visuellt dock då jag inte har något kontokort med. Och det kanske är bästa så...har iaf en lycklig man när jag kommer hem utan onödiga påsar, han tycker jag har saker så det räcker så jag håller med honom och fönster shoppar istället. Ialla fall idag...

1 kommentar:

  1. Nä vad avis jag blir!! Har lite kvar på min analys och här sitter jag ;) fasen nu måste jag fortsätta så jag också kan shoppa!! :) Ha en skön helg söta Theresé så ses vi på måndag med nys tag! =) Kram!!

    SvaraRadera