söndag 3 januari 2010

God kylig morgon

Det var riktigt så det bet i kinderna nu på morgon vill jag lova. Härligt.
Vaknade kl 05,20 av vår dotter som inte kunde sova och det är inte det lättaste den tiden att övertyga om att det är hennes säng som gäller...så hon fick ligga hos mig eftersom det var 30 minuter tills jag skulle upp och jobba. Det resulterade i att jag fick ställa om min klocka för att hon skulle ha en chans att som somna om, men se det ville hon inte. Så när jag tillslut var tvungen att kliva upp 06,15 så var hon vaken och kom även ihåg att hon dagen innan inte fick popcorne...
Så pappa och dotra fick titta på tv redan då i sovrummet, hoppas för de båda att hon somnade om.

Nu ska min morgon börja med beställningarna så det finns folk ute i ruljansen.

Tjipp tjopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar