tisdag 5 januari 2010

KALLT!

Idag är det verkligen K A L L T! Hade stannat på -21 grader hemma, BURR!
Hade tänkt åka till skolan och sätta mig och läsa den härliga engelska litteratur som vi har, blääää, men jag åkte hit till mor ist då hon är borta. Skulle ner på banken när dom öppnade och då var det skönast att slippa åka fram och tillbaka, då det tar tid och tid är pengar...

Ska nu försöka sätta mig in boken innan jag ska åka hem, har förbenat ont i huvudet har haft det i flera dagar och det går aldrig över. Men får se det från den ljusa sidan att jag har något att ha ont i...:):):).

Kaffe doftar och har nu puttrat klart så nu blir det en styrke tår innan jag sätter igång.
Ikväll har vi middags gäster på besök av min kära mor och far. Ska bli så trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar