onsdag 3 juni 2009

Tidig morgon

idag kom jag först hit till jobbet och det är riktigt skönt att vara det, lungnet och tystnaden gör att det är lätt att få fart på tankarna och att tänka igenom dagens arbete. Vaknade inatt av att det regnade rejält ute men det hade slutat när jag klev upp och det var skönt att slippa bli blöt när jag gick till bussen.

Idag blir en sån där ensam dag när vi la oss igår så ses vi på fredag nästa gång om inte jag håller mig vaken när Micke kommer hem efter jobbet dessa kvällar. Känns konstigt att vara ensam när Micke jobbar eftersom jag inte är van att han jobbar kvällar. Det sköna i det hela är att jag och Alice får kvalitets tid tillsammans. Ikväll ska vi baka lite kakor är tanken så vi får väll se hur det blir med om orken fortfarande sitter kvar.

Nu ska jag ta tag i dagens arbete och förbereda dagens möte.

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar