torsdag 4 juni 2009

Kylig och trött morgon

Skulle bara vilja ligga kvar i sängen i morse, var riktigt trött. Alice har haft så mycket drömmar inatt att hon vaknat och grinat och skrikit och inte varit medveten om vad hon gjort, men det blir jobbigt när man känner press av att få henne lungn och tyst för att Micke ska kunna sova som ska jobba länge. Hoppas att det går bra för honom ändå. Måste köpa en till säng som Micke kan ligga i när han jobbar sina långa pass.

Jag skkull eha bakat lite igår hade jag tänkt men när jag kom he hade jag ingen lust över huvudtaget och det blev chokladbollar eftersom jag lovat Alice att vi skulle baka.

Från det ena till det andra så var det en så trevlig farbror som körde bussen i morse, när jag klev av ropade han:"ha en bra dag!" och hur ofta händer det?

Tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar