onsdag 17 juni 2009

Olycks dag

Ja idag har det varit en liten olycksdag, hade en konstig känsla i magen när jag vaknade imorse och hela dagen sen och på efter middagen vid kvart i tre ringde dagmamman, Alice hade slagit munnen och tänderna i en gunga. Ringde till tandläkaren och fick en tid för att kolla hur det såg ut. Hon hade blött ganska mycket och det var lite svårt att veta om det var tänderna eller bara läppen. Jag kan lova att jag cyklade fortare än Hedvig när jag svichade fram till Bomhus för att låna mormors bil att hämta lill princessan med. Har slagit rekord, 15 min från jobbet till café i bomhus. När jag hämtade Alice så hade det sluta blöda och läppen var väldigt svullen, väl på cafe åt hon en piggelin och den gick bra att bita i så det var ju skönt. Tandläkaren sa att det var troligtvis en tand som hade rört sig lite men ingen satt lös. Återbesök på onsdag.

Blev ganska trött när allt la sig så nu ska jag lägga mig på soffan en stund.

Toddelo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar