torsdag 11 juni 2009

Gråmulet

Idag har det varit gråmulet och regnigt, Alice har varit till Hemlingby och åkt med hästen Berta och grillat korv och haft lite matsäck med. Dom hade haft det super bra och hon hade sett fram emot detta i flera dagar. Hon hade satt sig först och ätit och gick därifrån sist och då hade hon ätit hela tiden. Hon är ett riktigt matvrak, vid middagen åt hon en portion spagetti och köttfärssås efter det åt vi jordgubbar till efterrätt och när vi ätit upp skulle jag åka och handla och då skulle hon ha kvällsfika!! Hon åt då en stor tallrik med youghurt med flingor och två mjuka mackor!!! Helt otroligt!

Mor och jag var till nya Willys och handlade och var även till city gross och shoppade. Var lite skönt att inte vara hemma vid läggning eftersom alice och jag kommer att vara ensam hela helgen när Micke jobbar.

Nu ska jag gå och knyta mig är riktigt trött nu, snart är det helg!

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar