söndag 14 juni 2009

Mys söndag

Vaknade ännu en dag till regnet som smattrar mot altantaket. Härligt på något vis men tråkigt att det aldrig verkar ta slut. Gick ner vid halv åtta och åt frukost och sedan mös vi i soffan till bolibompa. Fick träffa min man i 45 minuter innan han åkte till jobbet! Men i morgon är vi hemma allihopa, ska bli skönt att få umgås lite.

Alice myser till bolibompa.


Sedan var det dax att städa och
som tur är har jag bra städ hjälp!




Kan man inte vara ute i regnet så går det
bra att vara på altan och blåsa såpbubblor.

Jag har haft huvudvärk hela dagen och det är antagligen på grund av vädret. Ska bli en tidig kväll i säng så jag får sova ordentligt.
Hittills har det kommit över 40 mm regn undra hur mycket som ska komma innan det slutar.

Har gjort ren mina guldsmycken och har fått ett jätte bra tips från Eva, man lägger smyckena i hettvatten och massor av diskmedel och låter det ligga så över natten. Vipps är de rena! Jag hade mina låg över natten och hela dagen sedan borstade jag dem med diksborsten och dom var hur fina som helst! Väl värt att prova.

Tingelinski

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar