tisdag 30 juni 2009

ljudbok

Jag tror att det är det bästa som har uppfunnits, allt blir så mycket lättare när jag kan ha en bok i öronen och när jag dessutom kan ha den i telefonen så är det fulländat! Lyssnar på en så bra bok att man inte vill sluta lyssna utan skull ekunna lyssna hela dagen på jobbet, men där går liksom gränsen.

Jobbade till kl 18.00 igår och som tur var kunde vi gå då och inte behöva vara kvar längre som det tyvärr har varit senaste tiden här. Ulrica och barnen kom och hämtade mig och bjöd på sallade hos henne, det var ljuvligt skönt att slippa laga mat. Sedan skjutasade hon hem Alice och mig. Alice har varit hos henne på eftermiddagen när Micke varit till Urban och bytt bromsslangar. Så nu kan vi besikta bilen...blir lite nervös över sådanna tillfällen.

Nä nu ska jag dricka kaffe och uppdatera datorna...

Tjoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar