onsdag 30 september 2009

Vilken dag

Är helt slut känner mig helt paj faktiskt, har käningar av feber och fryser, har ont i kroppen och nacken ska vi inte tala om känns som jag inte kan röra mig ordentligt. Ska blí en tidig kväll så jag får sova ut. Alice och jag har bestämmt att ta en sovmorgon imorgon när jag inte behöver åka till skolan utan kan läsa hemma. Ska bli såååå skööönt.

Annat roligt som hänt är att igår var jag med på en studie om fobier om ormar och spindlar fick en biobiljett som tack. Det var helt ok att vara där fast jag ryste till varje gång som dom visade ormar, hade elektroder kopplad till mig då dom mäter hjärtfrekvensen.

Igår kväll var jag ner på stan och fikade med min gamla kära vän Malin som bor i Järvsö, hon var här på kurs så vi passade på att fika en sväng. Det var så himla roligt. När vi sedan skulle gå till hennes hotellrum kom det två tjejer springandes efter oss och frågade om jag ville sitta hårmodell för Wella! Jätte roligt så jag sa ja och det var riktigt roligt. Har varit på det idag så nu har jag mörkare hår med slingor av manga och någon sun...color eller något. Syns inte så mycker men det var kul att vara med och för det fick jag även shampo och balsam.

Nu inväntar jag att mina kära man ska höra av sig så jag vet att dom har det bra. Dom är och tittar på Färjestad-Detroit i Karlstad.

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar