onsdag 16 september 2009

Rapportarbete

Nu är vi mitt uppe i vårt grupparbete som skall vara klart på fredag. Känns så himla skönt att vi har en så bra grupp och vi funkar så bra tillsammans. Det går bättre att göra saker när man känner att det funkar rent praktiskt. Och appropå praktiskt så har jag som sagt lämnat Alice halv 9 på morgnarna och det funkar så otroligt bra, vi har inga bråk på morgonen och inga på kvällen och då har jag ändå hämtat henne efter 4 både igår och idag. Men hon är som ett helt annan barn det gör väldigt mycket att hon får vakna själv på morgonen och inte behöva bli väckt. Vi har löst detta genom att Micke har fixat en moped som han åker med till jobbet och hem så jag kan ha bilen om dagarna. Perfekt!

Igår hade vi föräldramöte, känns lite konstigt att gå på känns som vi skulle ha så stora barn men å andra sidan så är hon snar fyra år! Iaf så på mötet hade de tagit in en sjuksköterska som jobbar på familjläkar jouren annars och hon var där för att informera om svininfluensan, mycket intressant och givande tycker jag. Nu har jag äntligen förstått vad allt står för, Skönt!

Nu ska jag gå och borsta bissarna och sedan gå och lägga mig och läsa lite ur Brida.
Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar