onsdag 2 september 2009

Regnväder

Jätte bra att det är regn idag när vi ska ha teambuilding utomhus på eftermiddagen. Men det kanske blir uppehåll vem vet.
Hade en dust med Alice imorse om vilka kläder hon skulle ha...inget som passade hon skulle promt ha kjol och det fick hon och då var det fel på strumpbyxorna! Men tillslut blev det bra iaf.

Idag har jag varit ner på café på morgon och hjälpt mor att skriva dagens erbjudande på en skylt, sedan hem och fixa klart allt tills gruppträffen idag. Kom på att jag hade glömt av att jag skulle meila en bild på mig själv cå det har jag nu gjort lite sent men den komiväg. Upptäckte när jag letade en bild att det är bara jag som knäpper kort i vår familj för jag var inte med på nästan något alls. Hittade två stycken det ena var röda ögon hur mycket som helst och det andra var innan jag färgade håret och det var ju ett tag sedan. Men jag tog båda så får vi se vilket som passar.
Nu ska jag ta och fixa det sista innan jag ska till skolan.

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar