måndag 21 september 2009

Igår var det dagen efter kvällen före...och det kändes en lite aning på men inte allt för mycket mot för hur det brukar kännas. Var lite förutsende och hade köpt "Bakis" tabletter som dom hette, två stycker innan jag la mig och det skulle återställa balansen i kroppen och när jag vaknade av att min älskade man kom med frukost på sängen igår morse så var jag riktigt pigg.

Men va kul vi hade lördagskvällen, var hos Marie och åt paj och drack rödvin, cider och kaffedrink mums mums. Sedan bar det av ner på Harrys och det var riktigt mycket folk och ett riktigt trevligt ställe. Dit blir det många besök!

Sedan igår var det 4 års kalas för Klara som stod på agendan och det var så trevligt att komma iväg och träffa lite människor och Alice hade jätte kul med Klara. På hemvägen blev det max och sedan vallokalen. Riktigt trött på kvällen så det blev en ganska tidig kväll.

Ska nu ta och ringa dagmamman och hämta hem lill strumpan lite lite tidigare idag så vi kan ha lite mys pys innan pappa kommer hem.

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar