torsdag 24 september 2009

Mat Tina...

...har jag kännt mig som idag, har lagat mat hem och sedan mat till mor och även mat till far. Mycket mat blir det! Pappa kom och åt middag med oss och var kvar ända till kl var åtta, riktigt kul. Har haft en riktigt bra dag idag, har varit i skolan hela dagen , grupparbete på fm och sedan föreläsning med Igor på em. Han är så otroligt skön som föreläsare, bland de bästa som jag har haft och det har ju varit en hel del under årens lopp.
Imorgon har vi redovisning av vår uppgift om Yrkesrollen, men jag är faktiskt inte nervös över att stå där framme. Har sånna super bra gruppmedlemmar som jag vet stöttar upp om något går på tok och det är så tryggt.
Nu blir det sängen som får bli min vän är trött så det ska bli så skönt. Har fönstret öppet i sovrummet och det är lite på vippen om det är dags att stänga för nu är det bara 3 grader ute.
Härligt härligt!!

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar