fredag 18 september 2009

Fredagkväll

Ja då är det fredagskväll och dagen är till ända. Idag har vi haft vår redovisning om våra attributioner, det gick så otroligt bra att göra det vi är helt outstandig som grupp! Det funkar så himla bra att arbeta tillsammans, tror det är första gången som jag är i en grupp som kompliterar varandra så bra vi gör. Sen som vanligt så tappas set fokus i emellan åt och bara faller ut i något som absolut inte hör hemma där men det är lite tjusning i det med. Bara det inte blir för mycket så är det helt ok tycker jag.

Efter det åkte jag in till jobbet en sväng och skulle lämna en skiva till en av cheferna passade då på att surra lite med laila och min chef Karin, var ett tag sedan som jag träffade dem så det var
riktigt skoj, blev bjuden på party med dom om två veckor och det ska bli riktigt skoj.

Imorgon ska jag ut och parta ska troligen gå på Harrys ska bli så himla roligt. Har nu ikväll ätit taco, Alice älskar det, och druckit ett glas rödvin till det. Så gott!!! Ska nu titta på idol och dricka upp vinet i flaskan.

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar