lördag 21 februari 2009

Så var det...


"...lördag igen och där satt jag och vänta och tyckte allting var så meningslöst men just då ringde en glad liten flicka och mitt problem var löst".

Just den låten hade jag på hjärnan när jag vaknade imorse, den får mig att minnas när jag var liten och mamma och Gunilla och Malin och jag brukade göra lite roligheter på helgerna. Våra mammor tyckte det var jätte kul att vara ute och åka bil (man undrar ju varför och vad dom tittade på...) Vi brukade även åka till köpis och gå en hel dag.


Idag har Micke åkt till bla Ludvika för att spela bowling match. Alice och jag passade då på att åka ner på stan och handla lite. Alice köpt kläder och nappar till Lill Majan, hennes docka.





Alice blev hungrig så vi stannade och åt, det blev pannkakor till henne.


Jag träffade på en tjej som jag inte träffat på ett år tror jag, vi har jobbat ihop tidigare och det var jätte kul att träffa henne igen.
Nu ska Alice och jag mysa i soffan.
Tjohej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar