måndag 23 februari 2009

Ny vecka...

..och nya äventyr! Ser nu fram emot en ny vecka med många händelser. Vet nu att idag kl. 15.00 har cheferna på AF haft möte om vika sökande som dom ska ta ut, blir spännande att få den dommen! Var på ica Maxi och handlade på kvällen, det är så skönt att gå där på kvällen när det är lugnt på folk. Hade mor med mig dit och det var så trevligt.

Nu laddar jag för intervjuen i Hofors imorgon och konstigt nog är jag inte ett dugg nervös om det är bra eller dåligt vet jag inte. Har toligt nog även klipptid imorgon men det ska nog hinnas med. Jag tycker att det är lite tråkigt att ha något tidigt på kvällen när jag jobbat hela dagen och Alice har varit en långdag hos dagmamman. Vi försöker pussla så mycker som möjligt med tider så att det inte blir allt för tidiga morgnar men i morgon är första dagen som hos måste åka dit redan till kl halv sju och det värker i hjärtat men vi måste ju jobba. Skulle vara optimalt om jag kunde jobba deltid men den ekonomin har man inte.

Nu ska jag sova min skönhets sömn inför morgondagen, natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar