fredag 20 februari 2009

FREDAG

Äntligen är arbetsveckan slut, har bara denna dag framför mig och det ska nog gå bra. Konstigt att man kan vara så himla trött och slut på torsdan och sen går fredan hur bra som helst bara med vetskap om att imorgon är jag ledig. Ser verkligen fram emot denna helg att få vara med min familj å bara mysa och göra roliga saker. Micke kanske ska vara med på matcherna imorgon och blir då borta hela dagen men det gör inget det är roligt för honom att få komma iväg lite nu när jag varit bort så många kvällar.

Ska nog åka ner på stan imorgon och titta efter en mössa och ett par vantar till Alice, uptäckte att hon blir blöt tillslut i sina vantar som har varit hur bra som helst. Jag tror hon aldrig har frysit i dom, kan verkligen rekomendera vinterhandskar från polarn dom är helt outstanding! Sedan blir det eventuellt lite pimpling på söndag beroende på väder och vind.

Längtar med lite spänning till nästa vecka på svaret från arbetsföredlingen om det blir något jobb där eller ej.

Nu ska jag ta en till kopp kaffe och en smörgås, är så himla hungrig, innan jag ska sätta igång att lösa lite turer.

Tjingtjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar