tisdag 24 februari 2009

JA JA JA

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN! Har det hänt det vi alla gått och väntat på det blir ett KUNGLIGT OCKELBO BRÖLLOP! Har inte varit så här lycklig och glad sedan mitt bröllop och alice födelse. Ja det kan inte bli en bättre Prins för sverige och Victoria han är en Prins för Sverige i tiden!

Har gått och myst hela dagen och bara ler över det hela men även för min intervju. Hade tid kl. 14:30 för den i Hofors. Lånade mammas bil då Micke har vår till sitt jobb. Har inte varit nå nervös men lite pirrig som man ska vara.

Dagen började med att väcka Alice kl. 5:55 för att hinna till dagmamman till kl. 06:30, både Micke och jag började jobbet kl. 07:00. Väl påväg till Hofors upptäcker jag att det är något som hänger fram på vänster sida av bilen och det är blinkerslampan. Men väl inne på intervjuen kändes det hur bra som helst, var som om jag känt alla hur länge som helst. Kändes som att jag kommit hem. Låter konstigt men det var hur bra som helst. Så samanfattningsvis har det varit en toppen dag!

God Natt

1 kommentar:

  1. Vist är det kuuuuuul. Tänk när man ska titta på Daniel på tv när dom gifter sig. Konstigt.

    SvaraRadera