torsdag 12 februari 2009

Kinder överraskning

Mitt liv känns just nu som ett kinderägg, ju längre in ju roligare överraskning!

Mitt första samtal igår var från ett jobb jag sökt som ville att jag ska komma på intervju hos dom imorgon kl. 12.00!!!! Super kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ett jobb som är en projektanställning dock bara året ut men intressant och spännande som jobbcoach.

Kommer till jobbet imorse och blir upp ringd av chefen som erbjuder mig ett vik from nu tom sista augusti! Upp och prata med henne och meddela hur situationen ser och hon är så förstående så hon väntar tills jag får svar från det andra. Så nu känns det som jag har ett lyx problem men jag har ju inte fått det andra än så det är bara att vänta och se.

Gillar mitt nuvarande jobb jätte mycket men vill samtidigt utvecklas och gå vidare med andra uppgifter men det är svårt, bara att vänta som sagt tills det ev blir ett val att göra.

Sitter nu med färg i håret för att frecha till mig inför morgon dagen sedan ducha och bara mysa och samla mig inför att först jobba och att sedan gå på intervju.

Hoppas det går bra imorgon...

2 kommentarer:

  1. Vad kul!!!!! Det är du värd, att ha lite lyxproblem ibland.
    Själv mår jag som värdens längsta bakfylla.....

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det gick bra på intervjun! Kram

    SvaraRadera