fredag 13 februari 2009

Intervjuen

Ja då har man varit på intervju, var såå nervös innan jag gick dit men det var positiv nervositet. Jag kände hur jag blev varmare och varmare och hur hela jag var som ett stopp lyse! Men det lättade efter hand. Det gick riktigt bra dom var 5st som grillade mig men det kändes riktigt bra efteråt, nu är det bara att vänta se vad resultatet blir! Jobbade både före och efter och det var nog tur att jag hade lite annat att skingra tankarna med före. Efter att det var över kände jag att jag har nu en ny erfarenhet i bagaget.

Nu är jag slut och har en aning huvudvärk, ska nu se på Let´s dance och hoppas att rätt par åker ut, men det får jag nog höra imorgon för jag brukar inte kunna hålla mig vaken...

Men vi hoppas på Morgan Alling, som blir vinnare av hela baletten!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar