fredag 6 februari 2009

Äntligen igång!


Nu har det änligen hänt!


Jag har börjat blogga!

Idag har det hänt ganska mycket, Micke min man har fyllt 38år och det har vi firat.
Började dagen med frukost i sängen vilket var en höjdare tyckte Alice! Sedan iväg till dagmamman med fika för idag var det en tur till Länsmuséet som var på schemat. Alice tycker det är sååå mysigt när hon får ta med eget fika. Sedan hem och göra tårta, fika med pappa som ville komma medans det var ljust ute. Hämta Alice lite memory och sedan kom resten av gästerna.
För en gångs skull har alla kommit samtidigt förutom pappa. När klockan var strax efter fem hade alla gått utom mamma som brukar bli kvar längre. Alice har haft så roligt och hon har busat in idet längsta med mormor innan hon gick och sussa.
Det har varit en exemplarisk dag med mycket skratt och lycka. Tror jag aldrig har sett Micke så lycklig och nöjd över sina presenter. KUL!

Nu är jag ensam hemma, Alice sover och Micke är på bowling träning, tycker det är så mysigt dom kvällarna när jag kan sitta och mysa för mig själv och samla energi. Nu ska jag fortsätta att sticka på Pippi tröjan till Alice. Hej Hej

1 kommentar:

  1. Hej vännen.
    vad kul att du börjat blogga.
    och vad underbart det låter när du beskriver er dag.
    Kram

    SvaraRadera