tisdag 10 februari 2009

Meditation

Idag var det ännu kallare och vi var ännu senare så idag var det inte lugna gatan direkt. Alice har haft ont i benen inatt så efter alvedon och massering av benen var det skönt att hon fick sova lite längre. Det är ju iallafall bara jag som får brådis, hennes morgon flyter ju på som vanligt. Kvicksilvret var nere på -11 grader men med min ånga var det inget som kändes, bara hem och duscha.

Sedan bar det av till Eva för en efter längtad träff. Satt och surrade lääänge och drack kaffe. Gjorde även en meditations övning som var väldigt spännade...

Jag gillar allt som har med det härliga av vad den andra sidan kan ge oss!

Tog sedan på kvällen tid till att sanera badrummet på övervåningen...inget jag gillar att göra ofta men nu är det kliniskt under badkaret.

Nu ska jag göra klar väskan tills imorgon när jobbet kallar och sedan koppla av med pippi tröjan som måste bli färdig snart.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar