torsdag 19 februari 2009

Äntligen en ledig kväll

Ja då var det ännu en dag till ända. Är hemma denna kväll och det känns som om det är evigheter sedan jag var hemma en hel kväll. Har myst och stickat och bara varit sedan jag kom hem. Spelat memory och varit med Alice medans hon var vaken, jätte skönt!

Jo igår ringde min mobil och det var från Hofors kommun där jag sökt jobb och dom vill att jag kommer på intervju nästa vecka! Från att inte hänt något med mina ansökningar så kommer dom på löpande band, härligt härligt! Och för att förhöja stämningen har Micke sökt ett jobb i förrgår och som ringde till honom igår och var väldigt intresserad! Livet är en fest!

Känner mig en aning små förkyld fortfarande, men nu är det bara att köra med nasonex nässprayen så att jag inte får bihålerna igen.

Tjingtjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar