måndag 18 oktober 2010

Ny vecka nya utmaningar

Så var det måndag igen och en ny vecka är i antågande.
Började dagen med att komma sent till läkaren på hälsocentralen och när jag skulle parkera så var jag så tok stressad att jag betalade men tog inte biljetten! Hur dumt som helst! När jag kom tillbaka så hade den efter mig snott min biljett trots att jag frågade lite fint om det låg en lapp i maskinen när hon kom. Hoppas att det gjorde hennes dag att slippa betala. Men vi hann iaf in till läkaren och det gick bra, vi skulle låta Alice prova dricka vanlig mjölk och se hur hon reagerade på det och sen medela läkaren. Hon skall även dit för att ta venprov och se vad det visar.

Sedan lämning hos dagmamman och dagens aktivitet var att gå till skogen och titta på naturrutan som dom gjort. Jag åkte till mamma och vi tog en tur till köpis och var först in på Coop och köpte extra skor till vintern åt lill damen, en tur på Ikea och där blev det som vanligt ljus, toaborste och lite till Alice rum för pennor och småkrafs att hänga på väggen. Vidare gick färden till Ove Janssons så kul, där fick vi en eldkorg att ha på gården av kära mamma och det ska bli så kul att elda i den. Vi har varit sugen att köpa en länge men det har aldrig blivit av.

Men nu är jag så trött att ögonen blöt så nu lockat sängen vääääldigt mycket.
Gnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar