lördag 2 oktober 2010

-0,4 grader

Äntligen!!!!!
Minusgrader! nu är det nära med både det ena och det andra.
Men även om jag verkligen önskar att denna tid kommer så vill jag att snön och den hårda frosten väntar på sig tills dom kommer och fixar våran gräsmatta...vill att det ska finnas en när våren kommer och vi vill vara ute och fixa och trixa.

Dagen idag består av att Alice och jag kommer att hämta Klara kl 11:15 för att sedan åka och äta lunch på max, vidare ner på stan och hämta biljetter till bion. Inhandla popcorne och dryck (viktigast enligt tjejerna tror jag) och sedan invänta att bion "Prinsessan Lillifee" börjar.
Detta är Alice födelsedags present till Klara och jag tror att den är uppskattad.
Ska bli så roligt att få ha de två trollen idag, mysfaktor på hög nivå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar