torsdag 14 oktober 2010

Blåsig dag vi har

Men oj vad det har blåst idag!
Håll i hatten säger jag.
Dagen har bestått av att söka jobb, söka jobb, söka jobb.
En sväng till Källviks gård och käka lite lunch och Micke har KÖRT BIL ALLDELES SJÄLV!
Jätte otroligt att det gick så bra som det gick. Han är så duktig. Var på läkarbesök igår och det gick så bra röntgen bilderna såg så fina ut och han får nu belasta i princip så mycket som han känner att han orkar med, fantastikst!
Så ikväll har han varit till bowlingen alldeles själv. Skönt att han kan känna sig lite självständig.

Har idag fått vår ram till altangolvet, problemet nu är att den verkar inte vara lika lång och hög som den befintliga delen. Hoppas nu att det kommer att bli bra innan det är färdigt. Gruppchefen som är ledare av hela bygget kommer imorgon och det är ju lite typiskt att jag ska jobba då och inte kan vara med och träffa honom. Få se om jag hinner hem när han kommer, Micke skulle ringa en signal när han kommer så får jag hoppas att jag kan smita iväg och hinna hem.
Men det blir nog bra när det är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar