fredag 8 oktober 2010

Morgonmys

Sitter i stearinljusets sken och har intagit frukost med mitt lilla charmtroll.
Vi brukar inte vara uppe så här tidigt men idag är en liten speciell dag för lill trollet, hon ska på tågresa med dagmamman till Järvsö och gå på järvzoo. Hon är såååååå glad för detta och trots att hon är morgontrött och vill sova länge så var det idag inga problem att kliva upp. Tåget går kl 8.00 och åter kl 15:51. Då jag förmodar att det är en trött tjej som kliver av.
Själv ska jag skjutsa Micke till HC och sedan ska vi till Mickes kusin med fru och hälsa på och titta på den stora magen som snart skall kläckas. Var ett tag sedan jag såg henne och dom har tid om två veckor ca så den är nog stor nu. Härligt!

Nej ny måste jag göra min lilla prinsessa klar för att bege oss mot stationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar