torsdag 21 oktober 2010

Gud hör bön

Ja det tror jag verkligen på nu. Sitter på jobbet, hade turen att jobba 12-17 idag, och säger till Lisa att ni måste jag få jobba mycket. För det det är inte fett i plånboken med stämpling och Micke sjukskriven. Men så kommer chefen in och frågar om jag kan jobba tre veckor fr.o.m. måndag! Ljuvligt! Kändes som en sten föll från mitt hjärta.

Gårdagen bestod av att hjälpa mor baka och efter det kom hals ont och det var inte kul. På kvällen gick Kicki och jag runt och samlade in namnunderskrifter på området men över hälften är kvar. Tar lite tid att gå runt och det var kallt kan jag löva. Så det blir att fortsätta en annan dag.
En lite rolig grej som hände idag när jag kom till dagmamman med Alice var hon den enda där! Alla andra var sjuka, helt otroligt! Så Alice fick en ledig dag hemma. Skönt för henne att vara långledig.
Nu väntar sängen är såååå trött.

2 kommentarer:

  1. Gratulerar!! Det var roligt att höra! Sköt om dig. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ja sååå skönt! Hoppas hoppas att du kommer in nu åxå.
    Kraaam

    SvaraRadera