tisdag 2 november 2010

Spänning

Efter gårdagens anställningsintervju väntar jag med spänning på att dom ska höra av sig för ett bu eller bä.
Jag var den första som dom tog in och dom hade intervjuer igår eftermiddag och idag. Dom hör av sig onsdag eller torsdag för att tala om om jag går vidare eller inte. Går jag vidare så ska jag tillbaka på tisdag så vi får se vad som händer.
Men jag tror att jag slappnade av när jag kom hem från intervjun för efter att jag lagt Alice somnade jag som en stock där jag satt i soffan.
Men jag är väldigt trött nu med men det är klart när jag varit uppe sedan efter kl fem både igår och idag så är det inte så konstigt.
Men jag måste även tillägga att jag verkligen gillar det mörka och mysiga nu. Att kunna tända ljus och mysa! Jag gillart skarpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar