måndag 22 november 2010

Läkardag

Dagens schema har varit läkarbesök på barnkliniken den årliga för att se hur allt har gått med astma mediciner för Alice, därefter ett besök hos astamsköterskan för att kolla kapaciteten i utandningen och sist ett besök för 5års kontroll på BVC. Allt var bra och gick bra hos alla men det sista besöket var inte populärt för där var det en spruta men det gick jätte bra ändå.
Myste till med Max till lunch och på kvällen kom mormor och var barnvakt och följde med på gympan, väldigt populärt! Micke och jag åkte till kära pappa och bytte gardiner och dukar och städade av alla bänkar och vrår. En mycket nöjd pappa var det när vi åkte hem och han hade en minst lika nöjd dotter som har varit dit och hjälpt honom. Jag tycker om att ställa upp på mina nära men mest för pappa då han alltid har funnit för mig och alltid ställt upp och gjort allt jag velat göra i min barndom och ungdom. Då är det extra skönt att få ge tillbaka.
Men nu är jag bra trött och klockan är över läggdags så nu stänger vi butiken och sover en skönhetssömn för imorgon är det åter en arbetsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar