torsdag 11 november 2010

Jobbtaim

Äntligen är jag pigg och kry så idag vart det att jobba, riktigt skönt att vara igång igen. Även om det inte blir så länge för imorgon är sista dagen för denna gång men det blir mera inom sinom tid. Men när jag väl är pigg så blir lill hjärtat sjuk, så idag har hon varit hemma med pappa och myst. Så nu är det bara att hoppas att det inte blir så långvarit och att hon snart är pigg och allert igen. Inte många dagar kvar innan hon fyller så tills dess hoppas jag att hon är pigg.

Fick en nice upplevelse idag: Kära Eva har börjat blogga!!! Så vi hälsar henne varmt välkommen till denna värld, den kommer göra dig gott mitt hjärta!

Nu ska jag fixa till lite mackor tills imorgon och sedan gå och knyta mig och önska en god natt sömn. Så god natt vart än du än är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar