onsdag 10 november 2010

Äntligen kry

Nu efter alla dagar känner jag mig frisk igen. Kännet bara av lite i vänster örat men det ger med sig så småningom. Så skönt att få komma tillbaka till verkligheten. Har tagit itu med att städa linneskåpet, det blev en hel sopsäck med gamla gardiner och dukar som jag inte använt på många år som jag ska lämna till återvinning. Det blev väldigt bra med plats inne i garderoben nu så det blir lättare att hitta i framtiden.

Skjutsade ner make på hallen och själv tog jag en sväng lite snabbt på gallerian och fyndade ett fat att lägga under eldkorgen. Mycket lyckat.
Hämtade Alice och vi var till köpis en snabbis för att köpa nya allvärdersstövlar.

Å gissa om det var en glad tjej som tittade ut i morse och fick se att snön låg kvar, det var ett glädje tjut utan dess like. Hon skulle klä på sig direkt för att gå ut. Men det hindes inte riktigt med eftersom hon skulle till dagmamman och dagens planer var att gå på bio och sedan gå och äta pizza. Vilken härlig dagmamma vi har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar