torsdag 4 november 2010

Halsont igen!!!

Helt otroligt nu när jag trodde att allt var bra så börjar det om. Vaknade med halsont, nackont, bly i huvudet och feber till och från. Så det har inte varit allt för lätt att jobba men allt går. Dagen har förutom detta varit bra. När jag slutade hämtade min kära make mig, så trevligt! Hemma var Alice med Robin men efter en stund spårade det ut och det är alltid lika tråkigt när humöret inte håller på Robin. Idag blev tom Alice ledsen och börja gråta. Jobbigt!

Det är ju även hockey ikväll Brynäs-Färjestad, så Micke gick till grannen och tittade på matchen. Själv sitter jac i soffan och små tittar på Robinsson. Men det blir nog en tidig kväll så jag är pigg imorgon. Först jobba och sedan middag med öl och vin med styrelsen. Ska bli sååååå trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar